Garantie en defecten

Stappenplan Defecten

Heeft u vragen over de werking van een product? Raadpleeg dan onze lijst met veelgestelde vragen.

Is het product defect? Dan verzoeken wij u het volgende stappenplan aan te houden. Op deze manier kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Is het artikel nog binnen de garantie? Check de garantieduur in onderstaande tabel.
  2. Meld onze klantenservice via support@medishopxl.com wat het defect is. Voeg voor een snelle afhandeling daarbij de volgende items:
    - factuur
    - foto van serienummer (staat op borststuk)
    - foto van defect (indien zichtbaar)
    - uw huidige adres
  3. Zodra wij het plaatje compleet hebben overleggen we met de fabrikant of leverancier. Het resultaat van dit overleg koppelen we zo spoedig naar u terug.

Littmann Stethoscopen

Om uw Littmann stethoscoop in een optimale conditie te houden, adviseren wij u om de richtlijnen voor onderhoud van Littmann te volgen.

Als u een probleem hebt met uw Littmann® stethoscoop dan vindt u de oplossing meestal in de rubriek veelgestelde vragen van 3M Littmann stethoscopen.

3M™ Littmann® garantieduur
Littmann Elektronisch Model 4100WS 2 jaar
Littmann Elektronisch Model 3000 2 jaar
Littmann Master Cardiology 7 jaar
Littmann Cardiology S.T.C. 6 jaar
Littmann Cardiology III 5 jaar
Littmann Master Classic II 3 jaar
Littmann Classic II S.E. 3 jaar
Littmann Classic II Paediatric 3 jaar
Littmann Classic II Infant 3 jaar
Littmann Select 2 jaar

Schweitzer Stethoscopen

Op het gehele assortiment Schweitzer™ stethoscopen wordt een garantie gegeven van 5 jaar.

Als u een probleem hebt met uw Schweitzer™ stethoscoop dan vindt u de oplossing misschien in de rubriek veelgestelde vragen van Schweitzer™ stethoscopen. Indien uw Schweitzer™ stethoscoop gerepareerd moet worden, dan zorgen wij ervoor dat – mits binnen de garantieperiode – het defecte onderdeel gratis vervangen wordt.

Neemt u voor alle reparaties alstublieft contact op via support@medishopxl.com.